Polityka zwrotów


ZWROTY

Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów i skorzystaj znaszego portalu. Koszt etykiety zwrotnej to jedyne 13,90 - potrącimy z kwoty refundacji. Wymiany są darmowe. 

Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny zdecydujesz się zwrócić swoje zamówienie, pamiętaj o kilku zasadach, które przyspieszą i usprawnią cały proces.

Prosimy o staranne i delikatne mierzenie ubrań tak, żeby nie nosiły one żadnego śladu użytkowania, szczególnie dotyczy to:

  • zabrudzeń dekoltów od podkładu/pudru oraz podkrojów pach,
  • zabrudzeń i śladów po balsamach, antyperspirantach, obtarć naskórka,
  • sierści zwierząt i włosów,
  • uszkodzeń mechanicznych materiału, rozdarć, przetarć itp. które powstały w wyniku użytkowania i nie zostały zgłoszone po odebraniu przesyłki.
W przypadku widocznych zabrudzeń ww lub pokrewnych, pomniejszających wartość ubrania, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o:
  • 14,90 zł za sztukę w przypadku zabrudzeń możliwych do usunięcia poprzez pranie i dezynfekcję,
  • kwotę ustalaną indywidualnie w przypadku uszkodzenia produktu pozwalającego na jego przywrócenie do stanu fabrycznego,
  • w uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu - dotyczy to sytuacji, w których produkt nie jest możliwy do ponownej odsprzedaży, ma znaczne wady, zmniejszające jego wartość i uniemożliwiające użytkowanie lub sprzedaż jako produkt outletowy (przykładem takiego uszkodzenia są rozdarcia wewnątrz ubrania, nie na szwach, zaciągnięcia, ślady fizjologiczne, nieusuwalne ślady detergentów).

Zwroty bielizny typu skarpety, majtki po otwarciu zapieczętowanego opakowania nie są przyjmowane ze względu na higienę osobistą.

Używane butelki nie podlegają zwrotowi. Prosimy o zwracanie nieużywanych butelek, z nienaruszonymi zabezpieczeniami higienicznymi przy ustniku oraz w oryginalnym pudełku.

Korzystając z pośredników zwrortów (np. wygodne zwroty) robisz to na własną odpowiedzialność, nie gwarantujemy, że podane przez nich adresy zwrotne są aktualne. 

Opłatę za zwrot ponosi klient.
  1. Masz prawo do zwrotu zamówionego w naszym sklepie towaru w ciągu 30 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki (na zasadach opisanych w ustawie z 2 III o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.))
  2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj i uważnie wypełnij.

  1. Zapakuj zwracane produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Pamiętaj, że produktynie mogą posiadać żadnych śladów eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie oryginalne metki i zabezpieczenia.
  2. Wyślij paczkę na adres: OMNIPACK x BeShaped, ul. Szczecińska 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Panattoni Rampa 48, adres mailowy: kontakt@beshaped.pl Telefon do zwrotu +48 73 208 3456
  3. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu do magazynu sprzedającego
  4. Nie wysyłamy powiadomień mailowych w związku z otrzymaniem przesyłki zwrotnej, dlatego prosimy o zachowanie numeru nadania paczki. Informację mailową wysyłamy tylko w przypadku negatywnego rozpatrzenia zwrotu lub konieczności potrącenia kosztów dostawy lub przywrócenia produktu do stanu fabrycznego, prania i dezynfenkcji itd.
  5. Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w transakcji. Przy płatności za pobraniem, kwota zostanie zwrócona na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.
  6. W przypadku zwrotu towaru, zwrócimy Ci również koszty wysyłki towaru do Ciebie (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez BeShaped).
  7. Pamiętaj aby zachować dowód nadania przesyłki. Będzie niezbędny w razie ewentualnego zagubienia paczki.
  8. W przypadku odesłania przez Konsumenta Produktu/Produktów, które są uszkodzone, rozdarte, przetarte lub mają inne wady, które nie zostały stwierdzone w trakcie pakowania i zgłoszone przez Konsumenta po rozpakowaniu paczki, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu i odesłanie Produktu/Produktów na koszt Konsumenta.
  9. Jeśli w trakcie składania zamówienia skorzystasz z promocji "Darmowa dostawa od xx zł" pamiętaj, że przy zwracaniu produktów, możesz utracić prawo do utrzymania promocji. W przypadku pozostawienia produktów, których suma nie uprawniałaby Cię w trakcie składania zamówienia do skorzystania z promocji "Darmowa dostawa od xx zł", zwracając Ci opłaty za odesłane przez Ciebie produkty, będziemy zmuszeni ze zwrotu odjąć wcześniej poniesione przez nas koszty dostawy. Koszty dostawy potrącane są ze zwrotu według cennika dostępnego w zakładce: Czas i koszty dostawy.
  10. W przypadku odmowy odebrania przesyłki klient ponosi związane z tym koszty tzn.: w sytuacji nieodebrania przesyłki i nadania przesyłki zwrotnej do naszego magazynu, ponosisz koszt przesyłki zwrotnej. W przypadku metody dostawy:
  • kurier InPost jest to opłata w wysokości 13,90 zł,
  • w przypadku kuriera DHL 15,90 zł.

REKLAMACJE

Wszystkie nasze produkty dopracowujemy tak, aby służyły Ci jak najdłużej. Jeśli jednak którykolwiek z nich posiada wadę fizyczną lub prawną, przysługuje Ci prawo do reklamacji nabytego towaru. Jest to określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

  1. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij. Opisz w nim dokładnie okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, rodzaj i datę wystąpienia wady oraz żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży. Ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez naszych technologów. Reklamacja może zostać złożona pisemnie na adres OMNIPACK x BeShaped, ul. Szczecińska 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Panattoni Rampa 48 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@beshaped.pl
  2. Wadliwy produkt zapakuj wraz z wypełnionym formularzem i wyślij na adres: OMNIPACK x BeShaped, ul. Szczecińska 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Panattoni Rampa 48, adres mailowy: kontakt@beshaped.pl Telefon do zwrotu +48 73 208 3456
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.